در فالچی به دنبال چه فال هایی نباشید؟

در فالچی به دنبال چه فال هایی نباشید؟

فالچی و راویان همراه در مجموعه ما، کاملا مخالف با سحر، جادو، طلسم، دعانویسی، موکل، جن، نیروهای شر، الفاظ و افکار منفی، پیش بینی مرگ یا بیماری منجر به مرگ، موضوعات ترسناک مانند بلایای طبیعی، مواردی که منجر به آسیب به خود یا شخص دیگر شود، دستکاری زندگی و سرنوشت کاربر یا شخص دیگر، استفاده از ابزارهای شر و منفی برای ارائه خدمات به شما می باشند. و در این موارد به هیچ عنوان راهنمایی و توصیه، خوانش فال و ارائه خدمات نخواهند داشت.

لازم به ذکر است راوی در صورت مشاهده نشانه هایی در فال شما همچون خیانت، وجود جادو و طلسم آن را برای آگاهی بخشی به شما اعلام خواهد نمود و تنها روش مثبت شمع تراپی را برای تغییر هاله انرژی شما و شرایط پیرامونتان و رفع سنگینی توصیه و انجام خواهد داد. روش های دیگر از نظر فالچی و راویان همراه با ما غیر قابل قبول است و به هیچ عنوان، خدماتی همچون طلسم، جادو و.. ارائه نخواهد شد. در صورت مغایرت اعلام بفرمایید.

در صورتی که تمایل به شنیدن برخی حقایق ندارید، لطفا آن را در ابتدای فال به راوی خود اعلام نمایید.

هم چنین راویان ما هیچ اطلاعات حقوقی خاص، پاسخی در مورد قمار، سهام و سرمایه گذاری و غیره ارائه نمی دهند.

اطلاعاتی که راویان ما به شما ارائه می دهند نباید به جای هیچ توصیه ای توسط متخصصان پزشکی یا سایر مشاوران حرفه ای سایر مشاغل مانند (حقوقی، پزشکی، مالی، روانشناسی یا تجاری) استفاده شود.

لطفا صفحه منشور اخلاقی راویان فالچی را مطالعه نمایید.

برگشت به بالا