پرسش های متداول

پرسش های متداول

فال آنلاین از طریق تلفن مزایای بسیاری دارد. شاید برای اولین بار میخواهید این روش را امتحان کنید و نگران هستید که یک ارتباط آنلاین به اندازه فال حضوری موثر نیست، اما باور کنید بسیاری اوقات حتی بهتر است. در اینجا به چند دلیل اشاره می کنیم:

  1. ارتباط آنلاین، دسترسی شما را به طیف گسترده ای از راویان و خدمات دلخواهتان در هر کجای دنیا که هستید، فراهم می کند.
  2. داشتن یک راوی آنلاین بسیار راحت‌تر است (و می‌تواند بسیار کم‌هزینه‌تر باشد) تا اینکه مجبور باشید برای یک قرار ملاقات حضوری به آدرس راوی مراجعه کنید. بنابراین در قرار آنلاین در وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد شد.
  3. فال آنلاین به هر یک از راویان ما این امکان را می دهد که خوانش فال را در مکانی که خود انتخاب می کنند انجام دهند و به این شکل آرامش و تمرکز بهتری دارند و در نتیجه فالی با کیفیت بالاتر برای شما خواهند گرفت.
  4. در نهایت، همانطور که همیشه می گوییم، “انرژی انرژی است. اگر یک راوی توانایی دسترسی به ارتعاش ها و نشانه ها را داشته باشد، ارتباط آنلاین مشکلی برای جذب آن ایجاد نمی کند.

گرفتن فال می تواند راهی عالی برای به دست آوردن دید کلی از یک موقعیت خاص باشد. یک راوی حرفه ای و توانا به شما کمک می‌کند تا عوامل کلیدی مؤثر در موفقیت و شادی‌تان را بر اساس نشانه ها و ارتعاش های اطراف خود شناسایی کنید و در یک گفتگوی صمیمانه و متمرکز بر روی خواسته شما، به پاسخ سوالات مورد نظر خود دست پیدا کنید.

راویان با استعداد ما می توانند اطلاعات ارزشمندی در مورد آنچه در حال وقوع است در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید انتخاب های درستی در زندگی خود داشته باشید. اگر نیاز به جهت گیری درست برای حرفه خود دارید یا می خواهید گزینه های زندگی عاشقانه خود را ارزیابی کنید، یک راوی می تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند. احتمالاً وقتی با مشکلی روبرو می‌شوید، می‌خواهید بدانید واقعاً در اطراف شما چه می‌گذرد، در اینجا است که راویان ما می‌توانند با نگاه عمیق‌تر به شرایط و افراد اطراف شما نگاه نمایند تا به شما کمک کنند همه چیز را به مسیر درست خود باز گردانید.

بستر میزبانی فالچی از نظر سبک، توانایی‌، تخصص‌ و مهارت طیف گسترده ای از راویان را همراه خود دارد، بنابراین شما می توانید انتخابی متناسب با نیاز خود داشته باشید.

ما مطمئن هستیم که شما از فال خود راضی خواهید بود. اگر از آخرین فال خود ناراضی هستید، زمان را به شما باز می‌گردانیم تا دوباره ما را امتحان کنید.

درخواست برگرداندن اعتبار باید ظرف یک روز از آخرین فال شما ارسال شود و تنها می تواند برای آخرین فال خریداری شده، معادل نرخ قیمت دلار در هر دقیقه بسته فال پیشین شما حداکثر تا 15 دقیقه اعمال شود. به دلیل ماهیت پویای محتوا و اعمال اختیاری شما نمی توان صحت فال را تضمین نمود. بنابراین فالچی این حق را برای خود محفوظ می دارد که هرگونه درخواست اعتباری را رد نماید. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا بخش مربوط به ضمانت رضایت در صفحه شرایط و ضوابط را بررسی نمایید.

راویان ما متعهد هستند که بالاترین استانداردهای اخلاقی و حرفه ای را در جلسات خود با شما رعایت کنند. در حالی که ما ارتباطات دوستانه ایجاد شده بین کاربران و راویان خود را ارزشمند می دانیم اما فالچی در درجه اول یک سرویس خدمات حرفه ای فال است. راویان ما از ایجاد روابط شخصی با کاربران در خارج از بستر میزبانی منع شده اند. اگر به هر دلیلی تجربه شما با راوی ما باعث احساس ناراحتی در شما شده است یا به هر طریقی تحت فشار قرار گرفته اید، لطفاً جلسه خود را به پایان برسانید و فوراً با گروه پشتیبانی تماس بگیرید تا به طور محرمانه در مورد نگرانی های خود با ما صحبت کنید. لطفاً توجه داشته باشید که راویان ما صلاحیت ارائه مشاوره در مورد مسائل پزشکی یا حقوقی و سایر مشاغل را ندارند.

لطفا صفحه منشور اخلاقی راویان فالچی را مطالعه نمایید.

با بررسی پروفایل راویان انتخابی خود کمی بهتر آنها را بشناسید. صفحه نمایه راوی، دارای اطلاعات زیادی است که قبل از رزرو وقت و برقراری ارتباط به شما کمک میکند. لازم به ذکر است بدانید که تنوع بسته های فال که در بستر میزبانی ما ارائه می شوند، بر اساس دسته بندی های مختلفی می باشد که بر اساس سطح و نوع توانایی و استعداد ها، مهارت و ابزارها، سبک بیان و خوانش فال، تجربه، امتیاز و نوع تخصص راویان در موضوعات مختلف، ایجاد شده است. همچنین شما می توانید در نمایه راوی درباره پیشینه، باورها، و نحوه نگرش او نسبت به مقوله فال بیشتر بدانید و نظرات سایر کاربران را نسبت به راوی مورد نظر خود مطالعه کنید.

کاربر می تواند با دادن ستاره جهت رتبه بندی راوی یا نوشتن یک بازخورد در لینک ارسال شده به ایمیلی که تا حداکثر دو ساعت پس از دریافت فال، دریافت می نماید، نظر خود را در رابطه با راوی که از او خدمات فال دریافت کرده است، ارائه دهد. هم چنین کاربر می تواند در صفحه راوی مورد نظر، قسمت درج دیدگاه نظر خود را ثبت نماید.

چنین رتبه بندی ها و بازخورد نویسی هایی برای مشاهده در سایت در دسترس خواهد بود. فالچی این حق را برای خود محفوظ می دارد که بازخورد نویسی ها را در مواردی که تهدیدآمیز، مخرب، ناپسند یا نامناسب هستند، منتشر نکند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا بخش مربوط به امتیاز و بازخورد نویسی در صفحه شرایط و ضوابط را بررسی نمایید.

ما لیست منظمی از بسته هایی که می توانید هر روز خریداری نمایید و به صورت کاملا شفاف و واضح آنها را ارائه نموده ایم، مشخص کرده ایم. تخفیف‌های بسته‌های ما نیز اغلب در دسترس است و می‌توانید با انتخاب آنها در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

این بسته ها بر اساس قیمت دلار آمریکا در دقیقه که شامل موارد زیر می باشد متغیر است:

بسته اقتصادی: 1.5 دلار در دقیقه

بسته محبوب: 2 دلار در دقیقه

بسته برتر: 2.5 دلار در دقیقه

لطفا صفحه هزینه فال را برای مشاهده جزئیات بسته های پرداخت، مطالعه نمایید.

دلیل تفاوت در بسته ها، به دلیل تقسیم بندی راویان به سه دسته مجزا می باشد که بر اساس میزان سال های تجربه، امتیاز کسب شده و نظرات مثبت کاربران خود دسته بندی شده اند.

مقدار زمان و پولی که کاربر با راوی صرف می کند، صرفاً به بسته خریداری شده کاربر بستگی دارد.

اگر کنجکاو هستید و به دنبال طیف گسترده ای از راویان حرفه ای می باشید، ما بسته های محبوب 2 دلار در دقیقه خود را توصیه می کنیم. اگر می خواهید اولین انتخاب خود را برای شروع داشته باشید، باید گزینه های اقتصادی 1.5 دلار در دقیقه را در نظر بگیرید و اگر میخواهید پاسخ سوالات بزرگ خود را از راویان برتر ما دریافت کنید، نیاز است بسته های 2.5 دلار در دقیقه را انتخاب نمایید. 

عوامل زیادی در تعیین نرخ راویان نقش دارند: محبوبیت، دقت، امتیاز و تعداد ستاره، بازخورد های مثبت، تجربه، فعال بودن. اما آنچه ثابت می ماند، تلاشی است که راویان ما برای کمک به پاسخگویی به درونی ترین تردیدها و سؤالات شما دارند.

ما هرگز نمی خواهیم به خاطر خدمات ما، بیش از حد خواسته خود هزینه کنید. بنابراین خدمات ما باید به شما احساس خوبی بدهد. همه ما دوست داریم هر از چند گاهی برای خود کار خاصی انجام دهیم. امیدواریم ما همیشه یکی از موارد خاص زندگی شما بمانیم، اما هرگز هزینه ای نباشیم که نسبت به آن احساس گناه کنید.

در فالچی، هیچ هزینه پنهانی وجود ندارد. شما همیشه می‌دانید که برای فال خود چه مبلغی می‌پردازید و نرخ هر راوی در هر دقیقه با توجه به بسته های از پیش تعیین شده زمانی چقدر است. هنگامی که فال را دریافت می کنید، فقط برای مدت زمان خریداری شده خود هزینه پرداخت نموده اید. اگر می‌خواهید فال طولانی‌تری داشته باشید، می توانید بسته های با زمان طولانی تر ما را انتخاب نماید.

نرخ خدمات ما، که بر اساس USD$ در دقیقه است، برای مشاهده اطلاعات به راحتی در دسترس شما است.

شما می توانید پرداخت هزینه خدمات فال خود را از طریق درگاه امن پی پال انجام دهید، ما همچنین کارت های اعتباری، Visa و Master Card را می پذیریم.

شما می توانید از فیلترهای مفید ما برای یافتن بهترین انتخاب خود استفاده کنید. مرتب سازی بر اساس قیمت، امتیاز، موضوع و مدت زمان و نیز مشاهده پکیج های متنوع راویان که در چهار موضوع اصلی دسته بندی شده اند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک خواهد نمود.

همچنین شما می توانید در نمایه راویان با مطالعه ویژگی های هر یک، از نگرش و توانایی های خاص آنها آگاه شوید و یا می‌توانید از گروه پشتیبانی ما در یک چت آنلاین برای انتخاب مناسب مطابق با خواسته خود بهرمند شوید.

بله، گروه پشتیبانی ما همیشه همراه شما است تا بهترین راوی را بر اساس نیازهای خود انتخاب نمایید، همچنین می توانند به هر سؤالی که ممکن است در مورد رزرو وقت، حساب کاربری یا صورت‌حساب‌تان داشته باشید پاسخ دهند.

فالچی و راویان همراه در مجموعه ما، کاملا مخالف با سحر، جادو، طلسم، دعانویسی، موکل، جن، نیروهای شر، الفاظ و افکار منفی، پیش بینی مرگ یا بیماری منجر به مرگ، موضوعات ترسناک مانند بلایای طبیعی، مواردی که منجر به آسیب به خود یا شخص دیگر شود، دستکاری زندگی و سرنوشت کاربر یا شخص دیگر، استفاده از ابزارهای شر و منفی برای ارائه خدمات به شما می باشند. و در این موارد به هیچ عنوان راهنمایی و توصیه، خوانش فال و ارائه خدمات نخواهند داشت.

لازم به ذکر است راوی در صورت مشاهده نشانه هایی در فال شما همچون خیانت، وجود جادو و طلسم آن را برای آگاهی بخشی به شما اعلام خواهد نمود و تنها روش مثبت شمع تراپی را برای تغییر هاله انرژی شما و شرایط پیرامونتان و رفع سنگینی توصیه و انجام خواهد داد. روش های دیگر از نظر فالچی و راویان همراه با ما غیر قابل قبول است و به هیچ عنوان، خدماتی همچون طلسم، جادو و.. ارائه نخواهد شد. در صورت مغایرت اعلام بفرمایید.

در صورتی که تمایل به شنیدن برخی حقایق ندارید، لطفا آن را در ابتدای فال به راوی خود اعلام نمایید.

هم چنین راویان ما هیچ اطلاعات حقوقی خاص، پاسخی در مورد قمار، سهام و سرمایه گذاری و غیره ارائه نمی دهند.

اطلاعاتی که راویان ما به شما ارائه می دهند نباید به جای هیچ توصیه ای توسط متخصصان پزشکی یا سایر مشاوران حرفه ای سایر مشاغل مانند (حقوقی، پزشکی، مالی، روانشناسی یا تجاری) استفاده شود.

لطفا صفحه منشور اخلاقی راویان فالچی را مطالعه نمایید.

در فالچی، گروه پشتیبانی ما به شما و نیازهای شما اهمیت بالایی می دهند. ما از شنیدن مسائل یا مشکلاتی که ممکن است در حین استفاده از خدمات ما برایتان پیش بیاید و بر طرف کردن آنها برای جلب رضایت شما استقبال می کنیم.

در هر زمان با ما تماس بگیرید! شما می توانید از طریق چت آنلاین یا ارسال ایمیل در صفحه ارتباط با ما شروع کنید.

در فالچی، به کسب اعتباری که با ایجاد اعتماد و ارائه خدمات حرفه ای خود به مخاطبین بدست آورده ایم، مفتخریم. ما به دقت راویان خود را بررسی کرده‌ایم و در فرآیند دقیق خود، مراحل مختلف آزمودن راویان را برای کسب جایگاه در مجموعه خود ایجاد نموده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که تنها راویان با استعداد واقعی که می‌توانند فال های معنادار و معتبر ارائه دهند، بخشی از مجموعه ما باشند و در آن باقی بمانند. همچنین تیم پشتیبانی دلسوز ما همراه کاربران، شنونده مسائل و انتقادهای سازنده آنها هستند. در کنار تمام این موارد گروه فالچی توجه دقیقی به بازخورد های کاربران برای بهبود مستمر کیفیت خدمات خود دارد تا اطمینان دهیم، تجربه شما با خدمات ما ایمن، خوشایند، لذت‌بخش و بدون ریسک است.

لطفا صفحه منشور اخلاقی راویان فالچی را مطالعه نمایید.

بستر میزبانی فالچی و خدمات ما ، تنها برای اهداف سرگرمی و ایجاد حس مثبت و سازنده در کاربر، برای بزرگسالان 18 سال به بالا می باشد.

برای محافظت از حریم خصوصی شما، فالچی ابزارهایی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات کاربر به راویان ارائه نمی دهد جز آن بخش از اطلاعات که کاربر، خود در اختیار راوی قرار خواهد داد. هم چنین برای اطمینان از امنیت و حفاظت از حریم خصوصی کاربر، تمام خدمات باید از طریق فالچی انجام شود.

با استفاده از خدمات تماس و پیام ما، شما ( کاربر و راوی ) رضایت می دهید که محتوای این ارتباطات برای حفاظت و تضمین کیفیت خدمات به شما به صورت خصوصی توسط فالچی ضبط و برای مدت مشخصی ذخیره شود. فالچی آگاهانه محتوای تعاملات بین راویان و کاربران را فاش نمی نماید.

در حال حاضر ارائه خدمات در فالچی به دو روش برگزار می شود:

  1. آنلاین – ویسی و چت ( با حضور کاربر در زمان جلسه فال، راوی با ارسال ویس خوانش فال را انجام می دهد.)
  2. آفلاین – ویسی و چت ( بدون حضور کاربر در زمان جلسه فال، راوی با ارسال ویس خوانش فال را انجام می دهد.)

هنگامی که در حال رزرو وقت خود هستید می توانید، یکی از دو روش بالا را انتخاب نمایید.

در صورتی که روش آنلاین ویسی را انتخاب کرده باشید، می توانید در جلسه فال خود حضور داشته باشید و در صورتی که به هر دلیلی در موعد مقرر حاضر نشوید، فال شما توسط راوی به صورت یک طرفه برگزار خواهد شد و لینک مشاهده جلسه، به مدت یک هفته در آدرس ایمیل شما قابل دسترس می باشد.

هنگامی که امکان حضور در جلسه فال خود را ندارید، می توانید روش آفلاین ویسی را انتخاب کنید، فال شما توسط راوی به صورت یک طرفه، بدون حضور شما برگزار خواهد شد و لینک مشاهده جلسه، به مدت یک هفته در آدرس ایمیل شما قابل دسترس می باشد.

هیچکدام از طرفین مکالمه امکان ضبط مکالمات را به صورت شخصی ندارند. تنها از طریق پلتفرم فالچی پس از برگزاری جلسه توسط راوی، لینک مشاهده جلسه، به مدت یک هفته در آدرس ایمیل شما قابل دسترس می باشد.

پیش از بازه 48 ساعت از تاریخ وقت رزرو شده از جانب کاربر:

شما همیشه امکان تغییر یا لغو وقت فال خود را خواهید داشت و اعتبار آن به شما بازگشت داده خواهد شد. به همین دلیل نیاز است با توجه به اختلاف زمانی در هماهنگی جهت لغو و یا جا به جایی نوبت فال پیش از 48 ساعت به گروه پشتیبانی اعلام نمایید تا به آن رسیدگی شود.

کمتر از بازه 48 ساعت باقی مانده به وقت رزرو شده از جانب کاربر:

امکان لغو یا جا به جایی وجود ندارد و جلسه شما برگزار شده تلقی خواهد شد و اعتبار هزینه آن بازپرداخت نخواهد شد. با این حال فالچی به دلیل علاقه به ارائه خدماتی متفاوت به کاربران خود و مشتری مداری، به منظور همراهی و برخورداری شما از فالی عالی، جلسه فال شما را با توجه به اطلاعات پر شده در رزرو وقت، به صورت یک طرفه توسط راوی برگزار و لینک مشاهده جلسه، به مدت یک هفته در آدرس ایمیل شما قابل دسترس می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا بخش مربوط به شرایط لغو سفارشات ثبت شده در صفحه شرایط و ضوابط را بررسی نمایید.

در روند ارائه خدمت توسط فالچی و ثبت سفارش توسط کاربر، مراحل از طریق دریافت اعلان در ایمیل ارتباطی ما با شما و یا در صورت تشخیص فالچی از طریق تماس پشتیبان به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

این ایمیل ها شامل موارد زیر می باشد:

  • ایمیل ثبت اطلاعات سفارش
  • ایمیل یادآور 72 ساعت قبل از جلسه فال ( این ایمیل در صورتی اعمال می شود که، 72 ساعت بین ثبت سفارش و زمان شروع بسته فال شما فاصله وجود داشته باشد.)
  • ایمیل یادآوری یک ساعت قبل از جلسه فال به همراه لینک جلسه فال
  • ایمیل بازخورد و ثبت امتیاز پس از پایان جلسه
  • ایمیل لغو و جابه جایی در صورت اتفاق

وقت فال شما برگزار شده در نظر گرفته خواهد شد و امکان بازپرداخت هزینه و اعتبار وجود ندارد. بی شک قابل درک است که زمان تعیین شده از قبل تایید شده است و راوی وقت مشخص شده خود را تنها به شما در آن بازه زمانی اختصاص داده است.

با این حال فالچی به دلیل علاقه به ارائه خدماتی متفاوت به کاربران خود و مشتری مداری، به منظور همراهی و برخورداری شما از فالی عالی، در این شرایط جلسه فال شما را به صورت یک طرفه توسط راوی برگزار می نماید و لینک مشاهده جلسه، به مدت یک هفته در آدرس ایمیل شما قابل دسترس می باشد.

با توجه به اطلاعاتی که در قسمت توضیحات، هنگام رزرو وقت، کامل نموده اید در صورت عدم حضور یا عدم حضور به موقع در موعد مقرر جلسه، فال شما توسط راوی به صورت یک طرفه برگزار می شود و لینک مشاهده جلسه، به مدت یک هفته در آدرس ایمیل شما قابل دسترس می باشد.

شایان توجه است شما در هر زمان از بازه زمانی بسته خریداری شده خود، می توانید به جلسه فال خود بپیوندید اما در هر شکل راوی در صورت نبود شما در شروع جلسه، فال را برگزار خواهد نمود.

بنابراین لطفا موارد زیر را در هنگام رزرو وقت، ذکر نمایید.

  • نام، نام خانوادگی ( نام خانوادگی می تواند به اختصار نوشته شود.)
  • تاریخ تولد
  • نام مادر
  • نام بسته مورد نظر فال و مهارت دلخواه
  • درج 4 پرسش اصلی مرتبط با خود
  • در صورت فال احساسی یا غیابی: ( نام شخص مورد نظر و نام مادر ایشان)

گروه پشتیبانی ما در اسرع وقت آن را به شما اطلاع می دهد و جهت هماهنگی برای تغییر وقت تعیین شده و یا در صورت تمایل به لغو، اعتبار آن جلسه فال برای تعیین وقت جدید به شما بازگردانده خواهد شد.

تنها در صورتی امکان لغو کامل وقت فال شما میسر است که برای اولین بار از خدمات ما بهرمند شده اید و در این صورت با کمال میل هزینه جلسه فال شما باز پرداخت خواهد شد. با این حال، ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که در صورت مشاهده سوء استفاده، در آینده از استفاده شما از این خدمات جلوگیری نماییم.

1. برای رعایت حفظ مدت زمان بسته فال، زمان رسمی جلسه با حضور راوی آغاز می شود.

2. در صورتی که راوی تا پنج دقیقه ابتدایی جلسه وارد آن نشود، جلسه لغو خواهد شد. لطفا در صورت پیشامد این شرایط آن را با پشتیبانی مطرح نمایید، تا اعتبار آن جلسه فال برای تعیین وقت جدید به شما بازگردانده شود.

3. در صورتی که در حین جلسه در برقراری ارتباط از جانب راوی با مشکل مواجه شوید، به زمان جلسه به طور خودکار اضافه خواهد شد.

4. در صورتی که در حین جلسه، عدم برقراری ارتباط مانع از دریافت خدمات شود، با پیگیری از طریق پشتیبان در زمان حضور راوی، اعتبار باقی مانده زمان جلسه محاسبه و در زمان برنامه هفتگی حضور راوی به کاربر بازگردانده و برنامه ریزی مجدد می شود.

تنها در صورتی امکان لغو کامل وقت فال شما میسر است که برای اولین بار از خدمات ما بهرمند شده اید و در این صورت با کمال میل هزینه جلسه فال شما باز پرداخت خواهد شد. با این حال، ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که در صورت مشاهده سوء استفاده، در آینده از استفاده شما از این خدمات جلوگیری نماییم.

1. پس از رزرو فال، ابتدا ایمیلی شامل تایید وقت و اطلاعات سفارش برای شما ارسال خواهد شد.

بسیار مهم: 

لطفا ایمیل خود را به درستی وارد نمایید تا اطلاعات سفارش را در ایمیل خود دریافت نمایید.

2. در صورت فاصله زمانی بیش از 72 ساعت ایمیلی جهت یادآوری برای شما ارسال خواهد شد. 

3. در روز جلسه فال، یک ساعت پیش از شروع جلسه، ایمیل لینک ورود به جلسه فال برای شما ارسال خواهد شد.

4. پس از اتمام جلسه فال، ایمیلی که شامل لینک ثبت امتیاز و بازخورد نسبت به راوی انتخابی شما می باشد، ارسال می شود. بسیار ممنون میشویم تا برای آگاهی بخشی و تضمین کیفیت و بهبود عملکرد به ما و دیگر کاربران بگویید که چه فکری می کنید.

بسیار مهم:

لطفا در صورت عدم دریافت لینک مورد نظر در ایمیل اطلاعات سفارش، یا عدم دریافت هر کدام از مراحل ایمیل، بخش اسپم ایمیل خود را مشاهده نمایید و در صورت عدم دریافت ایمیل به بخش پشتیبانی اطلاع دهید.

لازم به ذکر است، برای ثبت سفارش تنها از جیمیل خود برای رزرو وقت استفاده نمایید.

برگشت به بالا